Utflykt till Stendörren...

Hejsan!

Igår så var det riktigt tråkväder ute hela förmiddagen! Det var då vi passade på att skriva brev till Tomten, hi hi! Men sedan lite senare på eftermiddagen så sprack det upp och solen sken så fint! Då kände vi att vi måste ut och få lite solstrålar på oss och komma ut i den friska luften en stund. Så vi åkte ut till Stendörren (ett naturreservat som är jättemysigt). Där var jag ofta med mina föräldrar och syskon när vi var små, några gånger/år. Det är så fint vid vattnet/naturen, och så har dom roliga hängbroar att gå över hi hi....och sist men inte minst KORVGRILLNINGEN! Vi grillar alltid korv när vi är där, superhärligt!

Titta på bilderna, visst är det härligt! Vem blir inte glad av att vara ute i naturen och nära vattnet en sådan här fin höstdag :D


Hmmm....har vi dom tre bockarna Bruse här?? hi hi hi :)


Hängbroar är ju så roligt, för dom gungar när man går/hoppar på dom, hi hi! Det kittlas i magen då :) Ungarna tyckte att dom var roligast!


Härlig utsikt! Man njuter av lugnet.



Jag beundrar vyn...och Danne beundrar sin vy, hi hi ;-)


Och det är jag glad över :)


Ungarna hade det också mysig och roligt tillsammans :D


Ännu mera hängbroar!



Jag och mitt livs kärlek <3


När vi hade gått på promenad en stund så började våra magar att kurra....så vi gick till grillplatsen för att börja grilla korv, mums!


Yes! Elden börjar ta sig :)


En glad Philip som väntar på att få grilla lite korv :)


Nu så äntligen!


Jag värmer mig vid brasan en stund.


Ja det blev som sagt en underbar eftermiddag, men massa mys och härlig utflykt i naturen!
Ha det gott så länge!

Kram Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0