Sofia 3 månader!

Herregud vad tiden har gått fort! Idag är det exakt 3 månader sedan som vi låg på BB med en nyfödd liten Sofia i famnen! Tänk att någon kan fylla ens hjärta med så mycket kärlek, en gång till. Helt underbart är det! Njuter av varje minut som jag får tillsammans med mina båda barn! Nåja, kankse inte VARJE minut. För det mesta är dem så goa så att man bara vill "äta upp dom" och bara pussas och kramas hela dagen! Och några gånger vill man bara "ge bort dem" en stund, för att ladda upp tålamods batterierna lite. Framför allt när man blir testad och dom prövar sina gränser (mestadels sonen). Men det är våra älskade ungar det!
 
Sofia vaknar med ett smile varje morgon, som är så värt att stiga upp till...trots att klockan kan vara 05:30 på morgonen. Älskar mitt liv just nu! Casper är så lycklig här och har närmare till sina vänner (och mår bra än vad han gjorde förut). Är mina barn lyckliga, så är jag lycklig! Så är det, är inte ensam om att känna så. Är dem ledsna, så blir jag ledsen, har dem ont så får jag också ont osv. Men här har vi det bra! Har inte mått så här bra på väldigt länge!
 
Är så tacksam över våra två, fina vackra skapelser av människor som vi fått berikat med i våra liv. Och Sofia, som växer och blir större och större för var dag som går. Kan mycket mera saker nu, som att hålla upp huvudet, leker med sina händer och är nyfiken på allt! Men framför allt så är hon väldigt frammåt och vill "prata" med alla! Casper var likadan. Alltid glad och pratsam :)
 
Ska till BVC med Sofia nästa vecka, då det är dags för vaccinations spruta. Det ser jag inte fram emot, då jag är så spruträdd och ska hålla i mitt barn som får den! Fyyyy!! *ryser redan nu vid tanken* Vill ju inte "smitta av mig" att hon ska vara rädd för sprutan, bara för att jag är det! Får försöka att bita ihop, och titta bort när dom tar den på henne. För Danne har inte semester än, så han kan inte vara med och hålla i henne (som vi annars gjorde med Casper). Äsch då, det kommer att gå bra! Tramsiga jag!
 
Våran fina stora 3 månaders tjej! Mamma och pappa älskar dig så mycket <3
 
 
 
Kram Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0